KAROLINE NATALIA.

Froozen!

Posted in dagens by karolinenatalia on 19. november 2007

Det er så innmari kaldt, sitter limt inntil oljeovnen min på rommet og hakker tenner. Idag var det så utrolig glatt på veien, kunne ikke sykle til bussen, så måtte gå, men jeg var litt sen, så jeg hadde ikke rukket den. Heldigvis kjørte mamma meg, snille mamma! Måtte gå hjem da. Egentlig var det ikke så kaldt ute, kommer til å fryse like mye i februar når det er -15, som nå når det er -2. Dette hadde jeg på meg idag.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Renate said, on 19. november 2007 at 18:42

    Utrolig kult!:D

  2. Yngvild said, on 19. november 2007 at 18:55

    kaldt her og! Fin outfit;D


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

