KAROLINE NATALIA.

Jeg reklamerer…

Posted in anbefales by karolinenatalia on 19. november 2007

Nå sitter jeg her og er ailien med grønt fjes. Har akkurat peelet ansiktet og smurt meg inn med maske. Skal anbefale en nettbutikk som heter Yves Rocher. Denne franske butikken som har norsk nettbutikk, har alt mulig til kropp, ansikt og hår. Det eneste de ikke har er mineralsminke : ( Det er alltid noen form for tilbud, halvpris, 2 for 1, en gratis osv. Det er veldig sjelden jeg har betalt noe fullpris her, og jeg har handlet her i sikkert 4-5 år. Skal anbefale noe produkter jeg liker:

Pure Calmille er en serie for ansiktet. Den inneholder kremer, ansiktsvann, renseservietter, ansiktsgele osv. Det produktet jeg har valgt ut, er en rensegele. Den lukter utrolig godt og har en sikkelig god gelekonsistens. Du kjenner at den skummer, så du føler at du blir ren. I tillegg tørker den ikke ut ansiktet.

Denne serien inneholder tre ansiktspeelinger. Jeg bruker den med ferskenlukt, og den lukter virkelig fersken(logisk?) Konsistenses er kremete og behagelig og kornene er grove, så de funker virkelig.

Bio Spesfic er og en serie for ansiktet. Det er flere typer, for fet hud, for tørr hud, for sensetiv hud og for ujevn hud. Hver typer har ansiktskrem, dekkstift, ansiktsvask, oppfriskende spray osv. Avbildet er ansiktsvasken for fet hud. Den inneholder små korn, som fjerner dagens dose døde hudceller.


Dette er en krem fra serien nevnt ovenfor. Jeg virkelig elsker kremene til denne serien! Den blå som det er bilde av her, tilfører fuktighet. Det føles som om du tar vann på huden, men uten at huden tørker. Den er også avkjølende.

French Manucure, mener jeg er hovednavnet på denne lakktypen, men det er mange ulike negllakker under hovednavnet. Lakker som skal dempe gulskjær, som skal forsterke, som skal gjøre tuppene hvite. Bra lakk som sitter i ca 4 dager, jeg får sikkelig hvite tupper av dem. Samtidig er det andre duppeditter til negler her og.



Dette er foundationen jeg bruker. Den er ganske grei, dekker helt ok og er ikke for dyr. Men som med andre foundationer, får man større porer av den, derfor skal jeg bytte til Everyday Minerals tenker jeg. Jeg bruker forresten ferskenfarge.


Ode a l’amour er en serie som inneholder parfyme og body lotion. Begge delene lukter himmelsk. Har hatt den blå og den rosa parfymen og det er som å ligge i blomstereng. Andre har og kommentert at de lukter godt, og sammenlignet med andre parfymer koster de slikk og ingenting.


Disse to sololjene lukter nam og beskytter bra, har brukt dem i mange år. Det eneste som er litt kjipt, er at du blir luktendes så godt at bier og veps tror du en en blomst.


Alle såpene som har formen som flasken i midten på dette bildet er hurrahurra! De lukte så godt, og skummer hee deg full og gjør så du lukter appelsin, kokos, kiwi, tropelukt, jasminblomst eller hvilken som helst luktform du kjøper den i.

I tillegg til dette er det masse masse mer, bla. produkter til menn, produkter til barn, te, produkter mot alderdom og en masse hårprodukter. Alt er billig og du får også med kjeder, håndkler, duker, vesker eller noe annet dill hver gang du bestiller noe. Jeg kan informere dere om at en del av de «hemmelige gavene» eller «vakre smykkene» du får på kjøpet bare er juggel, men det er jo moro like vel.

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Susanne said, on 27. november 2007 at 18:38

    Yves Rocher har mye snadder:) søt blogg! ♥

  2. Renate said, on 24. november 2007 at 13:49

    ja, jeg elsker yves rocher!! må handle hver gang de sender meg tilbud i posten. billig og bra:D

  3. KarolineNatalia :] said, on 20. november 2007 at 15:56

    Jaa, det kan jeg råde deg til ; )

  4. Idapida said, on 20. november 2007 at 02:06

    Oi, det var egentlig ganske spennende å lese. Har leita etter en peeling til ansiktet lenge, kanskje jeg skal ta den med fersken lukt?
    Thanx anyway!

  5. Monica said, on 19. november 2007 at 22:19

    Så utrolig fin og fresh bloggen din var. Deilig!


Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 26 andre følgere

