KAROLINE NATALIA.

Skofetisj

Publisert i ønskeliste av karolinenatalia den november 24, 2007



Sko, jeg liker sko, alle jenter liker sko. Jeg har mange sko i skapet mitt, var en stund siden jeg begynte å få dårlig skapplass. Når jeg blir stor skal jeg ha et eget rom med bare sko! I anledning jul (egentlig ikke), tok jeg meg den frihet og lage penesko – styggesko liste. Alle skoene er fra DinSko til en billig penge, det dyreste paret er en av ridestøvel-stil støvlettene som koster ca 900 kr. Og mange av parene finnes i alle slags glorete mønstre. Desverre hadde ikke DinSko på Hamar, som er den nærmeste DinSko butikken min, de parene jeg ville ha mest i min str, men jeg reiser til Oslo på torsdag, og de hadde dem inne i flere av butikkene i Oslo.

Jeg lurer på hvem i all verden det var som fikk den ideen å lage paljettskoene i sølv og blå paljetter?! Hvem fikk ideen liksom?! Paljett kan være kult, her var det bare ut. Haha, det rimte. De pene skoene er de nederste, de som ikke er helt meg (de stygge) er øverst. Trykk på bildet du. Fikk ikke til å fikse oppsettet på bildene som jeg ville, så dette innlegget ser skrullete ut. Hvorfor blir det aldri seendes ut i bloggen, som det ser ut når du skriver innlegget?!

Vil du gi meg julegave i år, bruker jeg str 36 og 37. Pumpsene med nagler, nederst på de pene skoene, står mitt hjerte nærmest ; )

6 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. LineH. said, on november 24, 2007 at 9:38 pm

    Sko sko sko sko sko < 3

  2. LineH. said, on november 24, 2007 at 10:21 pm

    Svarer det samme her jeg :)
    Jeg åå glder meg til jul :D Har bursdag 27 des :D så det blir kos:D
    Åå, det er snart det :O Han bor i Horten og jeg i Stavanger, så vi ser ikke hverandre så ofte som eg skulle ha ønsket :/ men vi har holdt sammen i over 2 år, vi ville ikke bli kjærester til vi møttes skikkelig!
    Ja, men jeg serverer, og da er det litt vanskelig å ha armbånd når jeg bærer tallerker oppå hendene å slikt :/ også et langt smykke bare dulker borti folk når jeg må bøye meg over å slikt

  3. Yngvild said, on november 25, 2007 at 8:59 pm

    Åh, jeg har lyst på masse fine sko!

  4. Silje said, on november 25, 2007 at 9:11 pm

    Looovely shoes! <3 :):)

  5. Marte:) said, on november 29, 2007 at 1:39 pm

    Dritmange kule sko (- unntatt paljettskoene, de ble too much slik som jeg tror du nevnte) Har de pumpsene med nagler, superfornøyd, og så er de jo kjempebillige:D

  6. KarolineNatalia :] said, on november 30, 2007 at 3:29 pm

    Var og prøvde pumpsene med nagler, men jeg fant ut at jeg fikk vente til det i allefall var mulig å bruke dem ute, før jeg kunne kjøpe : /

    Så noen av de såkalte mindre fine skoene, og har endret mening på noen av dem : p


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

