KAROLINE NATALIA.

jeg blir redd

Publisert i Ønskeantrekk av karolinenatalia den januar 5, 2008


Og så noe jeg liker daHildur


Dette er så søttsøttsøtt!

oslostil
11 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Anonymous said, on januar 5, 2008 at 7:52 pm

    Der du henta det nest øverste bildet. Hun med den grønne veska. Stod det hvor veska er ifra?

  2. KarolineNatalia :] said, on januar 5, 2008 at 8:09 pm

    http://oslostil.com/date/2007-09-21/

    Du kan se i linken ovenfor, veksen er fra Marc Jacobs :]

  3. Kriis said, on januar 5, 2008 at 8:45 pm

    haha. han øverste typen var…ja..skummel! :p

  4. Vogue-Child said, on januar 5, 2008 at 9:58 pm

    Haha,lurer på om han øverste har sett seg i speiler.(uff,slemme meg)

  5. Anonymous said, on januar 5, 2008 at 11:01 pm

    Ny vote snart? :)

  6. Andrea said, on januar 6, 2008 at 12:14 am

    Wooow. Han var veldig.. Marilyn Manson?
    Du er SØT! Og heit antrekk, og så fint hår du har!
    Ja, jeg kommenterer begge innlegg jeg. OG! Det er ALLTID bikkjekaldt i Hamar, jeg er så enig ! ;D Kjekt med lokalt, eller noe sånt.

  7. LineH. said, on januar 6, 2008 at 12:22 am

    JEG LIKER DET!!!!!!!

  8. Jannicke said, on januar 6, 2008 at 11:37 am

    Så søte antrekk oO

  9. Marte said, on januar 6, 2008 at 1:58 pm

    wææ.. han fyren var scary!

  10. KarolineNatalia :] said, on januar 6, 2008 at 3:35 pm

    Takk :]
    Vet ikke om det blir noen ny vote med engang, har liksom ikke noe å spørre om :p

  11. Ulrikke said, on januar 6, 2008 at 3:44 pm

    Herlige outfit, du har så bra smak. Han øverste var litt. spesiell. Menmen. Noen må være det og:)


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

