KAROLINE NATALIA.

Unintended

Publisert i dagens av karolinenatalia den januar 30, 2008

Idag har jeg nesten bare regnet matte, gugg. Skjønte mer eller mindre ikke noe også, jeg liker ikke sannsynlighetsregning. Det kommer alt for mye inn i hjernen med engang, så den rekker ikke behandle stoffet, alt bare klæsjer seg sammen i ei mølje. Sannsynligheten for at jeg lærer noe er 0,000001! Det utropstegnet betyr et eller annet innen sannsynlighet, men jeg har glemt hva det var, haha, fortreffelig. Fikk i det minste sove en stund idag, til klokken 0750, som hver onsdag. Vanligvis pleier jeg å våkne av at Amalie trasker rundt på badet, men ikke idag, så jeg ble en smule skuffet når jeg fant ut at det var alarmen på mobilen som vekket meg og ikke tannpussingen til Amalie.

Poster et antrekk som jeg hadde på mandag. Ganske ikke noe spesielt egentlig, men fint nok. Fikk bruke ankelbootsa mine og, som jeg for øvrig brukte idag også, jeg er så forelsket i dem! Det dumme var at det smykket jeg har, av en eller annen grunn er det masse maling inne i lenken der, så hvis jeg har det til en lys overdel, blir den lyse overdelen full av sorte striper. Lite kult når jeg oppdaget det på skolen. Visset det egentlig fra før, men jeg valgte å overse det.

Et bra band med mange bra sanger. Muse er det bra bandet, noen av de mange bra sangene er sunburn, unintended, starlight, bliss, time is running out, supermassive black hole, house of rising sun. Mange flere også!

27 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Vogue-Child said, on januar 30, 2008 at 4:25 pm

    Veldig fint antrekk.Hawtie!Beklager lite kommentarer fra meg,men skal komme sterkere tilbake når jeg er frisk(:

  2. Ingunn said, on januar 30, 2008 at 5:23 pm

    elsker antrekket! sjalu på skoene ^^

    du kler deg alltid nydelig!

  3. Marte said, on januar 30, 2008 at 5:29 pm

    Veldig pent antrekk! Var å tittet på de støvlettene en dag jeg også,har lyst på de..knallfin! Er de gode å gå i? ser sånn ut;)

  4. Idapida said, on januar 30, 2008 at 5:35 pm

    Jeg ble nesten kvalm av å lese om matte greiene dine:p jeg haaater matte og har alltid hatet det!
    Ang antrekket så var det dritfint! ;)

  5. Lisa. said, on januar 30, 2008 at 5:40 pm

    Antrekkene dine er alltid fine!!
    Hater forresten det utropstegnet ;p

  6. Kamilla said, on januar 30, 2008 at 5:45 pm

    oh my, helt herlig antrekk! you’re the definition of perfection, baby.

  7. LineH. said, on januar 30, 2008 at 5:51 pm

    Ååå, jeg bare elsker det antrekket!^^< 3

  8. moc said, on januar 30, 2008 at 6:10 pm

    digger antrekket! hvor høy er du? :)

  9. Sara said, on januar 30, 2008 at 6:25 pm

    Kjempe kult antrekk :)

  10. Frank Jøran Hoset said, on januar 30, 2008 at 6:25 pm

    FYYY FAEN! MÙSE ER BEST!! DIGGER DEM!
    Liker du Sapn? – gruppa er oppløst sant nokk:p

    Matte er dritt! Sansynlighet suger!

  11. Emilie said, on januar 30, 2008 at 6:52 pm

    Kjempe fint antrekk, du så fab ut:<3
    Og matte er noe DRITT!

  12. Anneli said, on januar 30, 2008 at 7:11 pm

    PENT antrekk!:O

  13. Karoline said, on januar 30, 2008 at 7:36 pm

    Lord. Jeg bare elsker stilen din.. !!

  14. Renate said, on januar 30, 2008 at 8:51 pm

    Du ser superhot ut!

  15. Helene said, on januar 30, 2008 at 8:52 pm

    Vi har også om sannsynlighets regning nå :O Men tror ikke jeg skal klage, din er nok myye vanskeligere enn det vi driver med i 10. klasse ;p

    Muse ja, utrolig mange bra sanger!

    Og superfint antrekk!

  16. marn said, on januar 30, 2008 at 9:26 pm

    et annet bra band: animal collective

    veldig spesiell musikk, men jeg har blitt avhengig. følte jeg måtte fortelle deg om det. haha

  17. Vanja said, on januar 30, 2008 at 10:02 pm

    Wee matte! Stakkars deg

  18. Monica said, on januar 30, 2008 at 10:04 pm

    Det likte jeg GOODT! Har hatt den vesten i sikkert to år, men bare brukt den et par ganger :-( Thank you for your inspiration :-D

  19. Hilde said, on januar 30, 2008 at 10:10 pm

    Jeg liker antrekket ditt :) Jeg skjønner heller ikke en dritt matte, skjønner kanskje litt akkurat når jeg regner det, men glemmer det like fort.

  20. Hanne said, on januar 31, 2008 at 7:50 am

    Du er så flink til å kle deg! :D

  21. Yngvild said, on januar 31, 2008 at 11:19 am

    Du har mange fine antrekk!:)

  22. Silje said, on januar 31, 2008 at 2:49 pm

    Jeg har slettet matte fra hjernen min, så skjønner ikke hva du snakker om ;)

    Antrekke var nyyydelig, som vanlig:):)

  23. hjerte said, on januar 31, 2008 at 5:04 pm

    Hoffda, blei den ødelagt?

  24. Mari said, on januar 31, 2008 at 6:12 pm

    Kjempefint antrekk :) Matte er drepen.

  25. Tonje said, on januar 31, 2008 at 11:13 pm

    Du har alltid fine anntrekk:) og Matte. Vell jeg var såå glad for at jeg ikke valgte det, helt til jeg fant ut at jeg trenger det. drit:)

  26. camillaas said, on februar 1, 2008 at 1:27 am

    jeg vil ha skoene,jeg vil ha skoene.

    matte kan være gøy når man forstår det B-)

  27. KarolineNatalia :] said, on februar 2, 2008 at 5:20 pm

    Takk, takk alle sammen :]

    Skal sjekke ut bandet, Marn ;)
    Kult for meg og deg at jeg gav deg insp. Monica :D
    Moc, jeg er ikke så høy et sted mellom 159cm og 160cm, pleier målinger å vise :p


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

