KAROLINE NATALIA.

Hei på deg

Publisert i Generelt av karolinenatalia den 1. februar 2008

Jeg har ikke internett hjemme, hadde det i allefall ikke igår, derfor fikk jeg ikke oppdater noe som helst, og må ta det herifra, aka skolen. Atm sitter jeg og geeker, styrer og steller litt med hva slags fag jeg skal ha til neste år, tenker jeg bio2, s-matte2, rettslære2 og TFX, det blir nok bra. Håper nettet har kommet tilbake når jeg kommer har kommet hjem. hadde Simen på besøk igår, men etter at han dro hjem led jeg stort av internett-tapet, jeg fikk vel og merke spilt en del The Sims da, haha!

Siden det ikke ble noen post igår, og mulig ingen flere idag. Benytter jeg sjansen til å vise dere gladiator sandaler! har fått med meg at mange ikke liker disse skoene, jeg derimot digger dem. Ikke alle jeg har bilde av er like nice, en del av dem. Laredoute har sikkelig mange, og Ellos har også noen. Dere som ikke liker dem, hva er det som er så ufyselig ved disse skoene? Jeg personlig mislikte dem vikrelig i fjor og sikkert dobbelt så mye året før der igjen, men nå synes jeg bare gode ting om dem. Det beste er jo at det er sandaler, noe som betyr sol, varme og strender for meg.

19 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. margrethe said, on 1. februar 2008 at 13:27

    har alltid likt sånne, men de ser jo tusen ganger bedre ut på en eller annen hollywood-kjedis, men de er stilige.

  2. Emilie said, on 1. februar 2008 at 13:55

    Sims 2 fungerer alltid strålende når man ikke har noe å gjøre:)

  3. Aida said, on 1. februar 2008 at 14:35

    jeg har aldri hatt noe forhold til disse skoene, men de gule og lilla (på de store bildene) er superkule! : D

  4. Vogue-Child said, on 1. februar 2008 at 14:35

    Valg av fag er vanskelig.Endte opp med bio,sosiologi og sosialantropologi og kultur og kommunikasjon.Håper det er bra fag!
    Gladiatorsandaler er bra stilig!

  5. Kamilla said, on 1. februar 2008 at 14:49

    jeg likte heller ikke slike i forfjord, men så fikk jeg et par i sommer, og de ble øyeblikkelig blant favorittene.

    forresten: den ordbekreftelsen gav meg ordet: runketa. æsj.

  6. GURO said, on 1. februar 2008 at 16:36

    Likte de best i gul : )
    men de andre var og kjempe fine.
    jeg er på bloggen din hver dag jeg :)

  7. Vanja said, on 1. februar 2008 at 17:04

    Jeg synes de er tøffe på rett person, gjerne farget sånn at man ikke ser ut som en novade

  8. Mari said, on 1. februar 2008 at 17:18

    syns mange av sandalene er fine!

  9. miss h said, on 1. februar 2008 at 17:39

    Jeg kommer aldri til å ta på meg slike sko. For det første minner(hvertfall noen av dem) meg utrolig mye om sånne som lærere går med sokker oppi, og for det andre så er jeg utrolig misfornøyd med tærne mine, skjeve og stygge, derfor velger jeg sko som dekker tærne mest mulig..

  10. camillaas said, on 1. februar 2008 at 19:46

    gud for noen deilige sko!

  11. Sara said, on 1. februar 2008 at 21:12

    En del var litt rare, men jeg likte godt noen av de! spess de på andre bilde i sølv og gull <3

  12. Anneli said, on 1. februar 2008 at 21:34

    me like!

  13. Nadia Sabrin said, on 1. februar 2008 at 22:01

    Likte dem heller ikke fjor, men i år elsker jeg de gladiator skoene. Og sims er morsomt haha

  14. Yngvild said, on 1. februar 2008 at 22:07

    Jeg syns ikke alle er like kule, men sånn generelt syns jeg de er det;D Bl.a. de første grønne.

  15. Ragnhild said, on 1. februar 2008 at 22:19

    Hei, driver å reklamerer litt for siden min, har akkurat begynt å blogge, så det er litt gøy med besøk :)

    sandaler<3

  16. Wenche said, on 2. februar 2008 at 13:47

    Gladiator-sandaler er hot! Jeg hadde heller ikke noen spesiell kjærleik for disse skoene før, men etter sommeren 07 har jeg blitt mer og mer interessert i de. Faktisk. :p

  17. Ida/ missclumpsy.blogg.no said, on 2. februar 2008 at 15:02

    Synes også de er hotte! Letet etter noen i fjor, men fant ingen som var perfekte, hehe. Så jeg får lete mer i år ;P

  18. Marte:) said, on 5. februar 2008 at 17:33

    jeg virkelig elsker sånne sko!!!

  19. Glads, i <3 you! « Karoline Natalia said, on 12. februar 2009 at 18:01

    [...] Jeg hadde forresten et innlegg om gladiatorer i fjor, det kan dere se her. [...]


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

