KAROLINE NATALIA.

Posted in dagens, generelt by karolinenatalia on 23. mars 2008

Det ser ut til at «da jeg var liten» slo ann, så da blir det nok til at jeg kommer med noen flere slike. Synes selv det er søtt og se på barne og babybilder! Hvis det er noe spesifikt dere vil at jeg skal blogge om, så kan dere jo alltids komme med forslag. Selv om jeg blogger mye for egen del, er det jo mest for dere som leser så!

Nå sitter jeg og venter på at kjæresten min skal komme. Han lager kake til meg, han er søt, hih. Han skal sove her i natt, det blir koselig. Jeg skal for engangs skyld lage pomfree til han og ikke omvendt. Kommer med et bilde av påskeegget jeg fikk av han, etter at jeg nesten har spist opp alt innholdet. Spennende ikke sant? Det var egentlig fullt av tyggegummikuler og drageegg og masse annet godt, veldig fargerikt! Siden kameraet til mamma ikke er stabilt og lever sitt eget liv, ble dagens bilder litt alternative. Egentlig hater jeg slike bilder man har tatt selv i speil, de blir aldri gode, når det er antrekket man vil se liksom. Forhåpentligvis får jeg det til å funke igjen, så satser jeg på at Kristine fortser seg hjem med mitt med engang hun er hjemme fra Egypt. Hun koser seg veldig, for i Sharm el sheik der hun er, er det nærmere 40 grader og sol hele tiden. Mens i Norge ble det satt kulderekorder for mars overalt, æsj!

Jeg har i hvertfall på meg jeans, en olivengrønn tunika/kjole, fake-keds, diverse armbånd og øreringer. Jeg prøvde å gjøre bilde litt større, så om dere trykker på det, skal dere vel egentlig se det meste, selv om det er tatt uten selvutløser i speil. Jeg har vått hår forresten, derfor det ser litt ustelt ut, for det er det det er. Jeg har nemlig lest så mange ganger nå at man aldri må børste håret sitt når det er vått, så jeg har slutta med det. Også bruker jeg ikke føner, for da ser jeg ut som en puddel.

Jeg har forresten lagt til et bilde på innlegget fra igår. Så at jeg hadde glemt det, så da la jeg det til nå, like så godt.

16 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aida said, on 23. mars 2008 at 16:03

    Kult antrekk :D Du kler den grønnfargen utrolig godt!

  2. Eline said, on 23. mars 2008 at 16:34

    Enig med aida , du kler grønnfargen ! :)

  3. Kamilla said, on 23. mars 2008 at 17:55

    digg antrekk. og herlige, nye poseringer:D haha.

  4. Emilie said, on 23. mars 2008 at 18:18

    Fint antrekk, søta:) Og morsomme poseringer, haha

  5. hjerte said, on 23. mars 2008 at 19:24

    Jeg likte den tunikaen og det brune beltet! Kjøpt hvor for hvor lenge siden?:P

    Nam. Påskeegg! Jeg og Pål fikk påskeegg av mora hans. Det var koselig.

  6. Therese<3 said, on 23. mars 2008 at 20:26

    Kjempe fin blogg du har!!<3 =D

  7. Trude said, on 23. mars 2008 at 22:03

    Fint antrekk! Og fin blogg :)
    Mitt påskeegg er tomt nå, jeg ga faktisk bort resten av innholdet i det – frivillig. Et historisk øyeblikk. Haha.

  8. Fie said, on 24. mars 2008 at 01:16

    Det er fint med mennesker man får påskeegg av. :D

  9. Silje said, on 24. mars 2008 at 11:12

    Finfin grønnfarge! Likte hele anntrekket forresten ;-)

  10. Lene :) said, on 24. mars 2008 at 15:51

    søtt påskeegg:) fint antrekk også. :)

  11. Unrealized Fish said, on 24. mars 2008 at 15:52

    Åh, Egypt.. Hun er heldig!

  12. Lisa. said, on 24. mars 2008 at 15:52

    Så fint antrekk. Enig i de andre at du kledde de fargene veldig godt! Koselig med egg og besøk av kjæresten ;p

  13. Andrea said, on 24. mars 2008 at 17:20

    Så heldig du er som får påskeegg av kjæresten!
    Jeg fikk sånne lilla påskeegg jeg, hihi. Vi delte da, og så fikk jeg en skjorte av han (a) vi er så heldige som har hver vår Simen ^^

  14. Karin said, on 24. mars 2008 at 18:51

    Fint som alltid! :) Haha, så søt videoen din var forresten (den litt lenger nede)

  15. KarolineNatalia :] said, on 24. mars 2008 at 19:22

    Takk :] var veldig godt med påskeegg, Simen tok med det han fikk av meg, så jeg fikk spise litt av det også :p

  16. Tonje said, on 24. mars 2008 at 20:06

    Så herlig med gjennomsiktig påskeegg. Han er jo genial. Man slipper jo å sitte og lure på hva det er oppi, for ikke å snakke om å grave etter ting man liker:D


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

