KAROLINE NATALIA.

Botkier og Hunter

Publisert i Dagens anskaffelse, Generelt av karolinenatalia den mars 22, 2009

botiker

Er den ikke fin? Jeg forelsket meg i den første gangen jeg så den! Botkier Jams tote heter den. Du kan se på den på hjemmesiden til Botkier om du vil, men den er mye finere i virkeligheten. Dessuten er fargen stygg og usann på bildene på botkier sin side. Første gangen jeg så denne vesken, var vel i desember, eller så var det november, husker ikke helt. Med engang jeg så den, falt jeg for den. Høres ut som om jeg snakker om en gutt, haha. Prisen falt jeg ikke for, den var blæ. 5400 kroner. Ikke noe jeg bare kan spa opp på en, to, tre. Men på onsdag gikk jeg innom Safari (butikken jeg kjøpte vesken) for å prøve et par Hunter støvletter for å finne ut hvilken størrelse jeg trengte, og da snakket jeg litt med hun som jobbet der og hun var så snill og fortalte meg at de skulle ha 25% på alt i butikken torsdag, fredag og lørdag. Da gikk tankene mine til veska som sto på bordet, den hadde jeg jo ikke glemt. Og tankene mine ble til virkelighet dagen etter. Følte meg litt rik når jeg dro kortet, kjøpte både veske og Hunters. Følte meg fattig i en time etter på da, men det gikk over utover kvelden. Sto på jobb i nye støvler og beundret ny veske.  For bare vesken betalte jeg 4050 kroner. Til sammen betalte jeg 4900 kroner eller noe sånn, ikke si det til mamma.

Jeg hadde egentlig gitt opp veska, for jeg fant ut at den ikke egnet seg til mitt bruk. Den var for liten i åpningen, jeg ville ikke få bøker eller laptop nedi og da var det ingen vits overbeviste jeg meg selv om. Men når jeg kikket på den torsdag, fant jeg ut at jeg kunne dra åpningen større. Det sitter et slags feste som trådene i toppen av vesken går igjennom, og når jeg drar ut den, blir åpningen i veske kjempestor. Dermed kan jeg putte alt jeg vil ned i den. Synes det er veldig kjekt at den er slik, da kan jeg endre utseende på den og, ettersom hvordan jeg vil ha den og hvor mye jeg skal ha med meg. Det eneste som er litt dumt, er at skulderremen som hører med, er litt kort. Skulle gjerne hatt den 15-20 cm lenger. Men jeg får den fint over skulderen, og kan også ha den på skrå over, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jaja, jeg er i hvertfall kjempefornøyd. Nå har jeg en Chanel og en Botkier. Nå mangler jeg bare en Chanel jumbo, en Mulberry Bayswater og en eller annen Miu Miu, så skal jeg si meg fornøyd. Selv om jeg har flere ønsker.

Jeg blogget egentlig litt om Huntersene i går, men tar litt om dem i dag og. Når jeg brukte dem i går, trodde jeg egentlig ikke atjeg skulle få bruk for støvlene til det de egentlig er ment for, gå i søle. Men når jeg vandret avgårde til Maxi i går endte jeg selvsagt opp på feil side av veien, der de bygger ut. Og vips sto jeg med søle til midt på leggen. Så drastisk var det kanskje ikke, men glad for at jeg ikke gikk i skinnstøvlettene mine var jeg i hvertfall. De hadde jeg ikke bare kunnet spyle av, slik jeg gjorde med støvlene. Jeg kjøpte mine Hunters på Safari i Hamar, butikken ligger i Strandgata og har mye fint. Så om du har muligheten, burde du ta deg en tur innom. De kostet i utgangspunktet 1150 kroner, men siden jeg fikk 25%, ble det rundt 860 kroner. Så sparte jo litt. Fikk de jo til og med rimeligere enn de på Nelly.com som kostet 1040 kroner med frakt, sett bort i fra at de er utsolgt da, haha. Egentlig har jeg kjøpt støvlettene for at jeg skal kunne bruke dem når det blir sølete og slapsete neste høst og vinter. Skal skaffe meg et par hunter-sokker til det blir kaldt. I går erfarte jeg at det ikke er så lurt å bruke dem om vinteren, for utenfor skolen er det en bitteliten isflekk, der gikk jeg på rompa i går. Sklei når jeg tråkket litt feil. Gummi + is = au.

imgp7401

19 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Annette said, on mars 22, 2009 at 1:24 pm

    Aiii. du er heldig !

  2. Linn-Marie said, on mars 22, 2009 at 1:35 pm

    Gratulerer med ny veske! Den var kjempe fin=)

  3. ingunn said, on mars 22, 2009 at 3:19 pm

    knallfin! leter etter noe lignende

  4. Karoline Natalia said, on mars 22, 2009 at 4:36 pm

    Tusen takk, er helt forelska i veska :D

  5. Nina said, on mars 22, 2009 at 5:13 pm

    du e gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!

  6. Mona said, on mars 22, 2009 at 5:57 pm

    Ahh, den veska var utrolig nydelig! Er nesten litt forelska selv!

  7. karolinenatalia said, on mars 22, 2009 at 7:24 pm

    Det er vel snakk om hva man prioriterer, Nina ;)
    Takk :)

  8. Allie said, on mars 22, 2009 at 7:51 pm

    Åh, jeg kan ikke utrykke hvor stilig vesken din er! Så utrolig sjalu, men samtidig glad på dine vegne :D

  9. Sandra said, on mars 22, 2009 at 7:53 pm

    vet du hvor mye det blir toll og slikt det blir, om man bestiller den? Synes den var sikkelig fin i lilla, din brune er og fin, men jeg har så mye brune vesker :p

  10. karolinenatalia said, on mars 22, 2009 at 7:56 pm

    Jeg regner med at det blir 25% moms og 150 kr i toll, Sandra. Så da blir det ca det samme som vesken min egentlig kostet. Den lilla er og fin, på Safari hadde de sort og brun :)

    Takk Allie, du er søt :D

  11. Effooe said, on mars 22, 2009 at 8:35 pm

    Neimen.. den veska skulle jeg også gjerne hatt : )) hihhih håper du og veska får et fint liv sammen :> og huntersa ofcourse.

  12. karolinenatalia said, on mars 22, 2009 at 8:48 pm

    Haha, takk, det får vi nok :D

  13. Jostein said, on mars 22, 2009 at 9:44 pm

    Haha, dere jenter bruker mye penger på ting. 900 kroner for gummistøvler og 4000 kr for ei veske.

    Jaja, om du kommer til å bruke det, er det vel greit. Og det regner jeg med at du kommer til å gjøre :)

  14. Anita said, on mars 22, 2009 at 10:07 pm

    Har Safari fortsatt salg? Er desperat etter hunters!!

  15. karolinenatalia said, on mars 22, 2009 at 11:27 pm

    De skulle bare ha det frem til lørdag, Anita :(

    Det kommer jeg til å gjøre, vet du, Jostein ;)

  16. maja said, on mars 23, 2009 at 10:02 am

    åå, så fin den veska var! :)

  17. Andrea said, on mars 23, 2009 at 4:17 pm

    Fin veske!
    Tror vi var på maxi samtidig, trooor jeg så deg :O

  18. karolinenatalia said, on mars 23, 2009 at 5:09 pm

    Du skulle sagt hei da, Andrea :D

    Takk :)

  19. Vikingen said, on mai 25, 2010 at 3:31 pm

    Nam nam nydelige støvler!
    Håper å få nyte synet av deg og støvlene ofte!


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

