KAROLINE NATALIA.

JEG VET HVOR DU KAN FÅ KJØPT EN PALJETTLUE, LIKE FIN SOM MIN

Posted in dagens, generelt by karolinenatalia on 16. oktober 2009

IMG_0778

Jeg føler ikke at jeg har så veldig mye å si i dag egentlig. Har vært på jobb, der gikk tiden så utrolig sakte, for hvert sekund frem, gikk det et halvt tilbake. Det var ingen som kjøpte noe morsomt heller, var bare de kjedelig samme tingene. Jeg hadde lyst til å bare stenge butikken klokken seks å gå hjem, da hadde jeg stått der i fire timer, og det var fortsatt to igjen. I morgen må jeg stå opp tidlig og jobbe igjen. Da er det lørdag, og jeg føler at det blir mye å gjøre. Noe som egentlig er greit, så slipper jeg å bare stå og kjede meg med sjefen.

Er det galt av meg og ikke like Charlotte Thorstvedt? Jeg skjønner ikke hva som er så stort med henne, det er jo så mye blest rundt henne nå, eller har jeg bare innbilt meg det? Og er det galt å ikke like stylisten som styler deltagerene i X-factor? Det er første gangen jeg ser på det idag, og det er jo nesten ingen som har pene antrekk jo. De aller fleste så ikke ut. Digg med hun i jentegruppa som viste rompa til hele Norge når de gikk videre. Flott med korte kjoler, eller hva dere? Stakkars jente. Likte blazeren til Charlotte Thorstvedt, når jeg så den fikk jeg lyst på en blazer med store, tydelige skuldre. Og forresten, jeg liker han trønder-inderen, han er morsom! Se der, fikk ut noe positivt på slutten der, er ikke helt negativ i dag.

Håret mitt er inne i en fæl periode nå. Det er liksom en mellomting av bob og noe stygt noe, samt at det har en forferdelig lengde. Jeg kan ikke sette det opp på noen fornuftig måte, og det ser heller ikke pent ut når det bare henger der. Jeg har lovet Simen at jeg skal la det vokse ut, så skal ikke klippe meg før det nærmer seg jul. Da skal jeg også få pannelugg igjen. Dermed må jeg bare gå rundt og se grusom ut. Ellers bruker jeg mine lårhøyestøvletter, som lårhøye støvletter idag. Vanligvis bretter jeg dem, slik at de bare går rett over knærne. Det er ikke alltid det ser bra ut når jeg bretter dem opp, da ser jeg ut som katten med støvlene. Også bruker jeg Christian Dior vesken min, og det er ikke alt for ofte. Men innimellom må den luftes også.

Da jeg var inno, Lindex i dag, fant jeg masse paljettluer. De er helt like min, bortsett fra at disse er sorte. Prisen er 150 kroner, så løp og kjøp.

DSC00095

19 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. karolinenatalia said, on 20. oktober 2009 at 23:14

    Oioi, Ingrid. Da har dere jo en nesten-kjendis i byen da, det er ikke værst :)

  2. Ingrid said, on 20. oktober 2009 at 15:32

    Synes ikke Charlotte Thorstvedt er en flink programleder og stilen hennes blir litt mye i blant.
    Jeg kommer fra samme by som trønder-inderen :-D

  3. karolinenatalia said, on 19. oktober 2009 at 17:53

    Jeg misliker henne vel egentlig ikke, men jeg skjønner ikke hva som er så svært meg henne liksom :)

  4. Ingrid Emilie said, on 19. oktober 2009 at 09:43

    Jeg har aldri helt greid å like henne jeg heller, må jeg innrømme.
    Og!! Sånn lue lette jeg etter her om dagen, også titter jeg innom her så har du tipset :D Herlig.

  5. karolinenatalia said, on 18. oktober 2009 at 21:51

    Støvlettene er fra Bianco :)

    Bra dere er enige med meg, haha ;)

  6. CHRISTINAFRAAS said, on 18. oktober 2009 at 18:07

    jeg er heller ikke fan av charlotte t! herlighet, oppskrytt!

  7. Mona said, on 18. oktober 2009 at 15:40

    De støvlettene dine så veldig fine ut i dag da!:D

    Er enig , liker ikke hvordan X-factor deltakerne er kledd jeg heller…

  8. camilla said, on 18. oktober 2009 at 09:17

    Hvor er de lårhøye støvlene dine fra? De er så fiiine;)

  9. karolinenatalia said, on 17. oktober 2009 at 19:07

    Tusen takk, synes det er mange som fikser paljettjakke bedre enn meg, veldig hyggelig å få høre det i hvertfall :)

  10. Emma said, on 17. oktober 2009 at 18:44

    Elsker blazeren din, den er nydelig :D

  11. Jostein said, on 17. oktober 2009 at 18:32

    Dette var et fint antrekk. Likte plajettjakken din, er ikke mange som ser bra ut i det synes jeg, men du gjør det ;)

  12. karolinenatalia said, on 17. oktober 2009 at 17:45

    Luene er kjempefine, Ida, så det anbefaler jeg deg virkelig :)
    Myke i stoffet på innsiden var de også.

  13. Ida said, on 17. oktober 2009 at 17:42

    Håhå, nå skal jeg i hvertfall kjøpe meg lue :D

  14. Anna said, on 17. oktober 2009 at 17:41

    Jeg er ikke noe glad i x-factor, synes det er helt rart. Idol er bedre. Flott antrekk :)

  15. Qtie said, on 17. oktober 2009 at 07:30

    Hehe, hun skulle jo se gammel ut. Supports botox.

  16. karolinenatalia said, on 16. oktober 2009 at 23:18

    Tusen takk :)

    Lurer på hvem stylisten er egentlig. Elin Kling styler deltagerene er svenske Idol, og der ser de tusen ganger så bra ut ;)

  17. Ingrid said, on 16. oktober 2009 at 23:05

    Åå, nå ble jeg glad. Har lett etter paljettlue lenge. Tusen takk :)

    Flott antrekk forresten!

  18. Mari said, on 16. oktober 2009 at 23:01

    Enig med deg ang stylistene i x-faktor. Stilen din (og min) er mye bedre ;)

    Elsker støvlettene dine :)

  19. Amanda said, on 16. oktober 2009 at 22:58

    Nydelig veske og nydelig outfit. Er heller ingen stor fan av Charlotte Thorstvedt ;)


Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 26 andre følgere

