KAROLINE NATALIA.

MIU MIU SHEARLING BOOTS

Publisert i dagens, Dagens anskaffelse av karolinenatalia den mars 15, 2011

Bluse – H&M, støvletter – Miu Miu, veske – Louis Vuitton, ring – YSL og H&M

Første dagen jeg går med høye heler utendørs i år. Endelig har solen smeltet nok is til at asfalten stort sett er bar, slik at jeg ikke må bekymre meg for å skli og falle når jeg løper etter bussen eller til forelesninger. Disse støvlettene fra Miu Miu kjøpte jeg i London i vinter, men jeg har ikke vist de til dere før. Har vel rett og slett glemt det. Har ikke fått brukt de noe særlig, da føret ikke har vært med meg denne vinteren. I tillegg var de litt små da jeg kjøpte dem, med en veldig glatt skinnsåle, så måtte sende de til skomakeren for å blokke de ut og legge ny såle.

Fant de i en fantastisk vintagebutikk i Notting Hill. Det eneste jeg husker om plasseringen til butikken, er at den lå like ved den ene utgangen fra tubestasjonen Notting Hill. Hvis noen ønsker mer eksakt plassering, kan jeg skaffe det. Egentlig gikk vi bare forbi, men jeg oppdaget støvlettene i vinduet og ble ekstremt tiltrukket for å si det slik. Så alle måtte inn i butikken for å kikke. Ved første øyekast så butikken veldig stusselig ut, men hvis man brukte øyne og hender aktivt, fant man raskt veldig mye fint. Hvertfall utrolig mye sko!

Selv om skoene er en str 35, gikk de overraskende nok på føttene mine. Jeg tror føttene mine trekker seg sammen av rusen jeg får når jeg får lyst på et nytt par sko. Har brent meg på det er par ganger. Da jeg kom hjem og skulle bruke de, var de en smule mindre enn hva jeg kunne huske i London. Men skomakeren på Steen og Strøm gjorde en fantastisk jobb, og nå passer de ganske greit. I hvertfall uten tykke sokker. Men det trenger jeg ikke heller, skoene er jo helforet med sauepels. Og som om det ikke var nok, var de splitter nye da jeg kjøpte de, ikke en riper under sålen. De var ganske enkelt et kupp. Jeg elsker dem!

bloglovin

10 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. linda-mari- motestudent i London said, on mars 16, 2011 at 12:18 am

    Veska vil jeg ha !

  2. Mira said, on mars 16, 2011 at 2:57 pm

    Du er fin Og så deilig det er å gå med høye sko igjen!

  3. noreen said, on mars 16, 2011 at 3:02 pm

    Kjempekule sko

  4. Palma said, on mars 17, 2011 at 9:07 am

    Hvor kjøpte du chanelvesken? og hvor mye ga du? :D

    • karolinenatalia said, on mars 18, 2011 at 7:32 pm

      Kjøpte på en butikk som heter Vintage og ligger i Bogstadveien, de har også nettbutikk :) Prisen var litt under vanlig ebaypris.

  5. Vedis Kristine said, on mars 17, 2011 at 4:06 pm

    Gi meg hele garderoben din, vær så snill. <3

  6. Ragnhild F said, on mars 17, 2011 at 10:00 pm

    kjempefine sko! :D

  7. karolinenatalia said, on mars 18, 2011 at 7:33 pm

    Tusen takk!


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

