KAROLINE NATALIA.

LANG DAG

Publisert i dagens, Generelt av karolinenatalia den juni 8, 2011

Kjole – H&M, skinnjakke – Zara, veske – Chanel

Jeg har hatt en så utrolig lang dag i dag. Måtte stå opp før klokken 0700, og de som kjenner meg vet at dette er noe jeg finner ekstremt vanskelig. Men jeg skulle ordne innreisevisum til min kjære, så han kommer inn i Russland. Den russiske ambassade er litt vanskelige av seg, og det er alltid masse kø der på grunn av korte åpningstider, så det lønner seg å møte opp før åpningstid, da det alltid danner seg kø utenfor. Jeg var der kl 0800, da var det allerede kø, men heldigvis ikke veldig mange foran med. Storesøsteren min skulle komme innover med mannen sin, for å ordne hans visum. De skulle ta med seg diverse papirer på Simen som jeg trengte for å ordne visumet. Disse hadde de selvsagt glemt. Ikke så mye jeg kunne gjøre med det, så må tilbake i morgen.

Etter at visumet til Jan Arne var i orden, tok Kristine og jeg beina fatt og gikk gjennom Frogner og Briskeby opp til Majorstua. Der ble det litt butikktråling. Gikk blant annet innom Vintage, hvor jeg kjøpte Chanel vesken min tidligere i år. Kristine fant seg en utrolig lekker veske der, så vi får se om det blir noe etterhvert.

Etter en god lunsj på både mann, søster og meg, tok vi turen hjemover til meg for å slappe av litt. Kristine sov noen timer, mens Jan Arne og jeg drakk te og benyttet været til å sitte på balkongen. Kvelden ble avsluttet med middag på Brasserie Blanche, sammen med Simen og et vennepar av Kristine og JA. Skal ikke skryte for mye av maten der, men Kristine og Jan Arne skrøt veldig av det, så kan hende jeg bare hadde uflaks.

Også må bare skryte nok en gang av dere. Dere er så flinke til å følge med på bloggen og enkelte av dere gir til og med lyd fra dere. En grunn er kanskje at jeg blogger litt mer intensivt nå, enn tidligere?


bloglovin

10 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Iselin said, on juni 8, 2011 at 9:54 pm

    Herlig antrekk :) HAdde de noen chanel inne på vintage butikken der nå?:)

    • karolinenatalia said, on juni 8, 2011 at 10:09 pm

      De hadde noen inne, men ikke veldig mange dessverre. Spurte han som jobbe der om det ville komme flere, og de ventet i hvertfall inn fem stykker i løpet av kort tid. De jobbet også med å få tak i flere :)

      • Iselin said, on juni 8, 2011 at 10:40 pm

        Høres bra ut :) Hvor slitte er de veskene som de selger? Vanskelig å se det på bildene..

  2. mathilde said, on juni 8, 2011 at 10:28 pm

    Så fin du var Karoline! Gleder meg til imorgen! :)

  3. Hei said, on juni 8, 2011 at 10:56 pm

    så pen du er:)

  4. linda-mari said, on juni 8, 2011 at 10:59 pm

    Du er nydelig!

  5. noreen said, on juni 8, 2011 at 11:12 pm

    nydelig du er!

  6. malin said, on juni 9, 2011 at 7:58 am

    ilu <3

  7. Jenny said, on juni 9, 2011 at 8:28 pm

    det var en nydelig kjole!

  8. Anita said, on juni 12, 2011 at 6:22 pm

    fin du er :) Du har så mange fine kjoler!


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

