KAROLINE NATALIA.

PERFEKT LESEDAG

Posted in dagens, generelt, nytt, studentliv by karolinenatalia on 14. juni 2011

Shorts – H&M (NY), genser – Zara, veske – Adax, sandaler – Mulberry

I går hadde jeg egentlig tenkt til å være flink og tilbringe solskinnsdagen på lesesalen. På forhånd tenkte jeg at lesesalen kanskje var stengt, siden det var helligdag, men sjekket det opp på nettet og fant ikke noe der. Så jeg troppet opp utenfor lesesalen, men kom ikke inn. Prøvde å dra inngangskortet et par ganger uten at noe skjedde. Da bestemte jeg meg for at det måtte være skjebnen at jeg ikke skulle lese, men tilbringe dagen i parken med skjønnlitteratur i stedet for faglitteratur, i bikini i stedet for genser.

Så da endte jeg opp i parken resten av dagen. Hadde ikke selskap, men det var deilig å bare ligge der og slappe av. Fikk lest i boken jeg har holdt på med siden jul. Jeg klarer ikke lese annet en pensumlitteratur i skoletiden, får dårlig samvittighet hvis jeg prøver meg på noe annet. Da er det ikke rart det har tatt meg såpass med tid å komme igjennom en engelsk pocketbok på nesten 700 sider. Leser John Irvings nyeste roman «Last night in Twisted River». En bok jeg anbefaler hvis man har tid til å lese den, og ikke bare leser i ferier, slik jeg har gjort. Litt kjedelig at det har blitt slik, for jeg er veldig glad i å lese. Sluker bøker når jeg er på ordentlig ferie, når jeg ikke har noe annet å gjøre altså.

Shortsen jeg har på meg, er egentlig en highwaistshorts. Kjøpte den vel i mars/april og har ikke brukt den før, så derfor er den merket ny. Elsker lommene foran, dere ser de ikke så godt, men de gjøre hele shortsen. Blir nok et bedre bilde av den en gang.


bloglovin

11 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. karolinenatalia said, on 19. juni 2011 at 19:25

    Tusen takk :)

  2. karolinenatalia said, on 19. juni 2011 at 19:20

    SYYYK! <3

  3. malin said, on 19. juni 2011 at 12:55

    BLOGG!!!!!!

  4. Dagens Outfit said, on 15. juni 2011 at 20:26

    følg med imorgen sånn 16 ;)

    • karolinenatalia said, on 19. juni 2011 at 19:21

      Nå så jeg dette litt sent selvsagt, men kjære vene hvor glad jeg ble da jeg så det! Tusen takk :D

  5. Frida said, on 15. juni 2011 at 16:51

    Du tar så bra bilder! Fargene blir liksom så fine.. Hvilket kamera bruker du? :) Kjempefint antrekk hadde du også!

    • karolinenatalia said, on 19. juni 2011 at 19:25

      Kjæresten min tar stort sett alle bildene av meg, så det er han som er flink :) Kameraet heter Canon 1000D.

  6. Qtie said, on 14. juni 2011 at 22:42

    Utrolig fint sommerkledd.

  7. malin said, on 14. juni 2011 at 09:54

    Åh, det så deilig ut :)) <3

  8. Mira said, on 14. juni 2011 at 09:13

    Så deilig! Viktig å slappe av også :)


Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 26 andre følgere

