KAROLINE NATALIA.

FAVORITT

Publisert i Anbefales, Dagens anskaffelse, Generelt av karolinenatalia den juni 22, 2011

Jeg har hatt verdens lengste dag i dag. Det føles i hvertfall sånn ut, men jeg vet det ikke er sant. Jeg sov faktisk helt til klokken ti, før jeg dro på skolen for å lese litt. Deretter bar det på jobb og kundekveld med førsalg. Offisielt begynner salget på Steen og Strøm i morgen, men for de som er «Steen og strøm venner» begynte salget alt i dag. For meg betyr det arbeidsdag helt til klokken 2200. Selv om jeg ikke jobbet noen flere timer enn vanlig var jeg dødssliten da jeg endelig kunne kippe av meg skoene og legge meg i senga hjemme. Det tar på å jobbe sent. Priser meg lykkelig over at Steen og Strøm vanligvis stenger 1900 altså!

I morgen setter jeg meg på bussen sørover. Jeg skal besøke min fantastisk venninne Malin i Kristiansand! Det blir knallbra, og det er spådd knallvær. Malin jobber i Dyreparken i sommer, så jeg har tenkt til å innta Kardemommeby i løpet av de nærmeste dagene. Har ikke vært der siden jeg var bitteliten, så gleder meg til å oppsøke barndomsminner.

Dere kan få kose dere med to av mine favoritter i sminkepungen i mens. Det er sjelden jeg blogger om makeup, men en gang i blant skader dere ikke. Rouge Volupté leppestiftene fra YSL er manges yndlinger, der i blant mine. Her er mine to desidert største favoritter for tiden. Rød og korall. Sistnevnte er nyinnkjøpt, men den har vært i tankene lenge. Den er perfekt for sommeren!


bloglovin

8 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Mira said, on juni 23, 2011 at 9:43 am

    Så fine farger <3 Kos deg <3

  2. odaline said, on juni 25, 2011 at 8:44 am

    Kjempe fine, spesielt korallfargen! Er det mulig å få se de på? :)

  3. Anita said, on juni 26, 2011 at 9:37 am

    Jeg er også fan av de, ikke bare har de fantastiske farger, men selve leppesriftstubesaken (hva kaller man det egentlig?) er jo nydelig, og det speilet på toppen er jo superpraktisk :) Kjöpe meg nettopp en knallrosa en :)

    • karolinenatalia said, on juni 26, 2011 at 9:44 pm

      Jeg er helt enig! Selv hadde jeg ikke engang tenkt på at lokket kan brukes som speil, så nå ga du meg en ny ide :)

  4. michelle said, on juni 26, 2011 at 11:51 am

    Jeg jobber i Kardemomme by!! Verdens beste by!! :D


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

