KAROLINE NATALIA.

JEG HAR GLEMT Å NEVNE..

Posted in generelt by karolinenatalia on 10. juli 2011

at jeg tar meg en liten ferie for tiden. Eller ferie og ferie, ferie for å jobbe blir det vel. Det er det eneste jeg driver med for tiden. Ingen er i Oslo for å henge med meg de få timene i døgnet jeg ikke jobber eller sover heller, så da er det ikke så mye å blogge om. Simen har reist til Hellas, og han tok med seg kameraet, så jeg har ikke noe å ta bilder med uansett. Og siden Simen er borte og ingen andre er i Oslo, har jeg heller ingen som kan ta bilder av meg, og jeg har sluttet med selvutløser. Men kanskje i neste uke, vi får se.

Lever på tanken at det bare er to uker jobbingen igjen, så har jeg fri! Da blir det Russland, hurra! Gleder meg til å føle varmen som slår i mot meg når jeg går av flyet, gleder meg til å sole meg og bade, gleder meg til å gjøre absolutt ingenting.


bloglovin

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kristinefargerik said, on 17. juli 2011 at 16:55

    Ja det blir nok helt fantastisk med ferie. Lever også på tanken på to uker i Tyrkia for tiden!! <3 Bare 3 uker igjen :D

  2. Frida said, on 31. juli 2011 at 11:25

    Hei!
    Jeg var i oslo den 18. sammen med noen venninner fordi vi ventet på en buss som skulle gå til utøya.. Og mens vi gikk på karl johan så så jeg plutselig deg! :) ble litt starstruck, haha :D har lest bloggen din så lenge og hadde ikke akkurat ventet å se deg sånn plutselig. Men det var kult :D
    Ville bare si at du gjør en utrolig bra jobb med bloggen din, veldig gøy å lese det du skriver! :) Også var du mye høyere enn jeg hadde trodd, eller så hadde du kanskje på deg høye heler (?)

    Uansett, keep up the good work! :)

  3. Sara said, on 11. august 2011 at 00:06

    Nå synes jeg du kan blogge snart! ;)

  4. Julie said, on 27. august 2011 at 15:23

    Regner med at de ikke blir så mye blogging fordi du er mitt oppi flytting :)

  5. Ragnhild :) said, on 28. august 2011 at 02:04

    Nå må du begynne å blogge igjen! :D jeg sitter her og venter på nye innlegg!

  6. Linn said, on 30. august 2011 at 11:15

    nå må du begynne å blogge igjen karolinee! :-)


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

