KAROLINE NATALIA.

HØSTVÆR

Posted in generelt by karolinenatalia on 2. oktober 2011

Nå er det slutt på finværet og for min del, i hvertfall for noen dager. Solen dukker visst alt opp på tirsdag, hvis man skal stole på yr. Disse bildene ble tatt for to uker siden, da var Simen og jeg en tur i Botanisk hage på Tøyen og luftet oss. Er skikkelig fint der. Det må være enda bedre om sommeren, for når vi var der var lett regn og overskyet.

På bildene har jeg ingen sminke på, 100 % naturlig. Er ekstremt deilig å gå uten sminke. Gjør det mer og mer. Enkelte dager lurer jeg på om jeg ikke skal driste meg til å gå uten på skolen eller jobb. Jeg er jo ung og har relavtivt ok hud, burde jo ikke være noen skam å vise den frem. Men allikevel blir det stort sett alltid til å jeg pynter litt på ansiktet.

Dagen i dag skal jeg bruke til å grave rundt i gamle ting på gården. Lenge siden det har blitt nevnt kanskje, men vi har en stor gård i familien. Den ligger like ved siden av. Overalt er det fullt av gamle, sjarmerende ting, så tenkte jeg skulle ta meg tid til å kikke rundt i dag. Blir stort sett til at jeg bare leter etter noe bestemt, som jeg vet skal være der «et sted», og da får jeg sjelden til til å se på alt jeg finner.

Når jeg kommer meg tilbake til Oslo og leiligheten, skal jeg vise dere noe fint som jeg har kjøpt. Dere kan glede dere!


bloglovin

8 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tara said, on 16. oktober 2011 at 10:18

    Hvor nydelig er ikke du!

  2. Mari said, on 12. oktober 2011 at 06:28

    Kjempefin!

    Nå må du blogge igjen snart. Gleder meg til å se deg i diveres høstantrekk.

    Lover å bli flinkere til å kommentere :)

  3. kristinefargerik said, on 8. oktober 2011 at 16:26

    Herregud så pen du er uten sminke!! :)

  4. Rina said, on 6. oktober 2011 at 21:55

    Aww, så søte bilder!

    Må få tatt meg en tur til botanisk hage snart jeg og, har aldri vært der!

  5. Mira said, on 5. oktober 2011 at 08:23

    Du er så fin <3

  6. Kine said, on 2. oktober 2011 at 14:07

    Du er søøøt uten sminke:)

  7. Dagens Outfit said, on 2. oktober 2011 at 14:06

    så fiiin. elsker genseren!

  8. TK said, on 2. oktober 2011 at 12:44

    Du er kjempefin uten sminke, det er så godt å la huden få «puste», men jeg kjenner meg igjen i følelsen av at man bør fikse seg til jobb og skole =)


Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 26 andre følgere

