KAROLINE NATALIA.

PINK

Posted in dagens, generelt by karolinenatalia on 21. februar 2012

Jakke – H&M, støvletter – Bianco, veske – Miu Miu, pannebånd og skjerf – Steen & Strøm

I dag skulle jeg egentlig ha skrevet fakultetsoppgave, i stedet har jeg løpt Oslo rundt etter en panelovn og spiste deilig thaimat på Risbolle i Dronningens gate. Måtte jo nyte det fine været når jeg først hadde muligheten. Nå går resten av kvelden til spennende jus, herlig!

Beklager tidevis dårlig oppløsning på bildene, objektivet er helt klikk. Jobber med å skaffe et nytt. Ellers må jeg skryte av dere, flinke både til å etterlate feedback, besøke bloggen og følge meg på bloglovin!

bloglovin

9 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trine said, on 21. februar 2012 at 19:24

    Gorgeous! Fikk veldig Jackie O-feeling av antrekket :) kos deg med jus i kveld, hehe :)

    • karolinenatalia said, on 25. februar 2012 at 20:50

      Åh, det var utrolig snilt sagt. Jeg digger Jackie O. Så hele «Kennedy familien» på nrk av den grunn :p

  2. Desiré said, on 21. februar 2012 at 20:16

    Hei :) Ville bare si at jeg overhodet ikke mente å gjøre deg flau da jeg skrøt av bloggen din (i så fall beklager jeg), var kun ment positivt fra min side! Lykke til med fakultetsoppgaven, sitter med den selv ;)

    Hilsen jus-bekjent =)

    • karolinenatalia said, on 25. februar 2012 at 20:46

      Det går helt fint, Desiré! Jeg blir alltid slik når noen nevner bloggen uten at jeg er forberedt på det. Blir litt tatt på senga :p Men alt veldig du sa var koselig, så var bare hyggelig å høre på, selv om jeg nok ble en anelse flau ;)

      • Desiré said, on 25. februar 2012 at 22:53

        Hahaha, godt å høre, du fortjente skryt =) Men som sagt, beklager at du ble flau. Fortsatt god helg, Karoline!

  3. linda-mari i London said, on 21. februar 2012 at 22:08

    Freshe deg!

  4. Regine said, on 21. februar 2012 at 22:11

    Likte virkelig den rosa kåpen!

    Bloggen din ser ellers kjempebra ut, med veldig gode bilder. Bloglovin next!

    • karolinenatalia said, on 25. februar 2012 at 20:50

      Det er godt å høre! Følgere på bloglovin er alltid gøy ;)

  5. Ragnhild :) said, on 24. februar 2012 at 03:13

    Freeesht antrekk!


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

