KAROLINE NATALIA.

FAMILIEFORØKELSE

Publisert i Generelt av karolinenatalia den februar 26, 2012

Simen og jeg savnet så fælt å ha hund etter at Hansen reiste hjem igjen til mamma og pappa, at vi til slutt fant ut at vår egen hund var den eneste løsningen. Selv om det er supert å passe Hansen, så er det ikke supert når hun reiser hjem igjen og vi sitter igjen uten noen voffs.

Kom til slutt over en Pomeranian hanne i Oslo som virket ganske perfekt for oss. Heldigvis syntes eieren det samme. Så nå har Simen og jeg en voffe. Han er nydelig!

I dag var vi på lang luftetur rundt Middelalderparken, operaen og Sørenga. Jeg har ikke gått broen fra Opereaen til Sørenga før. Det var kjempefint der! Gleder meg til sommeren med varme og fint vær, så skal man sitte der og kose seg.




bloglovin

18 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. BEAUTYCOUNTRY said, on februar 26, 2012 at 3:00 pm

    Gud bedre for en skjønn liten tass :D

  2. noreen said, on februar 26, 2012 at 4:41 pm

    Gratulerer, skikkelig søt!
    Lurte angående støvlettene dine, har du kjøpt de nylig? Hvor er de fra? Ser skikkelig fine ut :)

    • karolinenatalia said, on mars 3, 2012 at 10:19 pm

      Støvlettene er fra Bianco for to år siden. Vet de hadde dem forrige sesong også, men denne har jeg ikke sett de. Har de i sort også, og de er helt klart mine favoritter :) Den dagen tar kvelden kommer jeg til å få et superproblem!

  3. linda-mari i London said, on februar 26, 2012 at 6:30 pm

    Så søt han var! Jeg må omplassere min hund, det er helt forferdelig :(

    • karolinenatalia said, on mars 3, 2012 at 10:18 pm

      Åh, skjønner jeg veldig godt! Kunne aldri tenkt meg å finne nye eiere til mine dyr, stakkars deg :(

  4. kristin said, on februar 26, 2012 at 7:33 pm

    Så nydelig :)

  5. GSS said, on februar 26, 2012 at 9:39 pm

    Fantastisk nydelig! Jeg har også lyst på en Pomeranian. Du er jammen heldig.

  6. Cupcakes og champagne said, on februar 26, 2012 at 10:11 pm

    Åhhhh for et nydelig vesen!

  7. Regine said, on februar 26, 2012 at 11:03 pm

    Så herlig han var! Å kjøpe hund er nok det beste valget jeg noen sinne har tatt. De gir så mye glede!

  8. Victoria Venbakken said, on februar 27, 2012 at 3:23 am

    Åååh han var fin!
    Jeg har så lyst på en hund fra den rasen, de er så nydelige : )

  9. Karoline said, on februar 27, 2012 at 2:31 pm

    Så heldig du er ! Både med vofsen og vesken :-D Jeg har fryktelig lyst på en liten, søt valp !

  10. Oda said, on februar 27, 2012 at 4:16 pm

    HERREGUD, det er den nydeligste pelsdotten jeg har sett i hele mitt liv! Gleder meg til å bli ferdig med skole og kunne bo med kjæresten og finne en allergivennlig hund:-)

    • karolinenatalia said, on mars 3, 2012 at 10:17 pm

      Pomeranian skal visstnok være allergivennlig. Simen har allergi mot ganske mye med pels, en takler både denne og Papillonen jeg har hjemme hos foreldrene mine greit :)

  11. Andreas said, on februar 27, 2012 at 9:08 pm

    Fikk dere den på omplassering, eller betalte du? I så fall, hva betalte du for kjekkasen? Fantastisk flott! :D Så søøøøt

  12. Trine said, on februar 28, 2012 at 9:00 am

    Åååh, så søøt han er! <3 det er virkelig helt fantastisk koselig å ha hund! I skrivende stund ligger voffen min i fanget mitt og koser :)

  13. karolinenatalia said, on mars 3, 2012 at 11:35 pm

    Takk for alle kommentarer! Gregers, som vi har valgt å kalle han, koser seg som bare rakkern og det gjør vi også :)

  14. regiesays said, on mars 9, 2012 at 8:27 am

    divaaaa! og hunden din er til å spise opp! haha! altfor søt!


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

