KAROLINE NATALIA.

YLVIS

Posted in dagens by karolinenatalia on 24. mars 2012

Skjørt – H&M, skjorte – Romwe, sko – Nelly, veske – Chanel, krave – Romwe

Nå har jeg hatt en stille og fredelig uke. Umotivert for skole, umotivert for jobb, det eneste jeg har vært motivert for er å være ute i sola med Gregers og Simen. Har vært på skolen hver dag allikvel da, og jeg har jobbet tre dager, story of my life.Hele uken har jeg sett frem til fredag, for da skulle Simen og jeg på date. Jeg hadde skaffet billetter til Ylvis-show på Edderkoppen og reservert bord på Oslos beste indiske restaurant; New Dehli.

Maten var strålende og jeg bare spiste og spiste og spiste, Simen betalte. Hadde sultet meg hele dagen på jobb for å presse ned på mest mulig hvitløksnan. Ylvis var både og. Noe var morsomt, noe var ikke morsomt, noe var kjedelig og gikk litt langt. Jeg synes faktisk scenene uten humør var best. Cello- og akrobatikknummeret og illusjon-nummeret, for dere som har sett det.

Dagen i dag bringer jobb. Forhåpentligvis skinner sola fortsatt når jeg er ferdig. Siden jeg jobber med min fantastiske kollega Amrit kommer tiden til å fly, alltid koselig å jobbe med henne. Dessuten er det lørdag og salg, da kommer med mest sannsynlig masse mennesker slik at alt går fort.

bloglovin

8 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stephanie said, on 24. mars 2012 at 14:24

    Omgosh! :D I love your bag!! <3

  2. Andrea said, on 24. mars 2012 at 22:25

    Så fin du var : ) Vet du om Romwe har kraven inne enda?

    • karolinenatalia said, on 28. mars 2012 at 20:14

      Jeg har prøvd å finne den igjen, men dessverre. I blandt får de inn igjen ting som har blitt utsolgt da, så hold utkikk :)

  3. Mina said, on 24. mars 2012 at 22:50

    Jeg synes Ylvis var kjempebra da jeg så de, er enig i at de nummerene var bra :)

  4. Trine said, on 25. mars 2012 at 11:52

    Så fin du er! Elsker kraven, og vesken selvsagt :) håper du fikk deg litt sol etter jobb i går :)

  5. Regine said, on 25. mars 2012 at 23:17

    Nydelig antrekk! Elsker slike krager!

    Jeg har dessverre ikke sett Ylvis live enda (skam for en Bergenser?), men jeg syntes de er kjempemorsomme!

  6. Anita said, on 26. mars 2012 at 20:48

    Nydelig krave :)

  7. karolinenatalia said, on 28. mars 2012 at 20:15

    Dere er så snille, takk :)


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

