KAROLINE NATALIA.

KAREN WALKER SUPER DUPER STRENGTH – CRAZY TORT

Publisert i Dagens anskaffelse av karolinenatalia den april 27, 2012

Elsker mine nye solbriller fra Karen Walker. Faktisk mine første solbriller til over 100 kroner tror jeg. Ikke fordi jeg er den typen som mister og ødelegger briller, men fordi jeg ikke har funnet et par som jeg har likt godt nok til å betale mer enn 100 kroner for. Men etter at jeg så disse på Linn var jeg solgt, måtte ha de! Visste ikke engang om de passet ansiktet mitt, men ah, de er superdupre.

Kjøpt fra Shopbop og da selvsagt levert på døren etter et par dager. De har superrask og ikke minst gratis frakt. Jeg hadde til og med så flaks at jeg fikk 20% avslag, sparte nesten inn momsen.


bloglovin

2 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Regine said, on april 27, 2012 at 1:07 pm

    De var lekre! Hvor kjøpte du foressten den kragen (hvis det er en sånn løs krage da)? :)


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

