KAROLINE NATALIA.

CRYSTAL

Publisert i dagens, Dagens anskaffelse av karolinenatalia den 9. mai 2012

Bluse – Acne, jeans – Gina Tricot, sko – Chanel, veske – Chanel, jakke – H&M, solbriller – Karen Walker, smykke – Romwe

Etter mye om og men fikk jeg til slutt tak i denne blusen på ebay. Den har vært latterlig overpriset alle steder jeg har funnet den i Norge etter at den ble utsolgt fra butikk. Ikke det at jeg ikke hadde overpriset den selv, markedet tillater det jo. De har jo blitt solgt på tre minutter alle jeg har kommet over. Burde strøket den før jeg tok bildene, men det var det ikke tid til.

I helgen var jeg hjemme hos mamma og pappa. Hadde egentlig tenkt til å blogge, men så fikk jeg ikke til å laste opp bildene og da glemte jeg hele greia helt til nå. Ikke en dedikert blogger, beklager.
bloglovin

13 svar

Abonner på kommentarer med RSS.

  1. Ida said, on 9. mai 2012 at 12:17

    Alle slike plagg er latterlig overpriset. Forstår jo hvorfor, folk er jo villige til å betale store summer for et enkelt ettertraktet plagg. Ville nok ikke nølt jeg heller med å sette prisen opp noen hundre kroner mer enn originalprisen.
    Men den blusen er utrolig fin! Heldig!

  2. linda-mari i London said, on 9. mai 2012 at 13:13

    For en utrolig flott flette!

    • karolinenatalia said, on 31. mai 2012 at 20:09

      Hadde nettopp lært meg å flette fiskeflette slik når dette bilde ble tatt, så er litt fornøyd. Før dette kunne je gbare flette den på siden av hodet :p

  3. Mira Saab (@MiraSaab) said, on 10. mai 2012 at 07:59

    Nydelige deg <3

  4. Trine said, on 10. mai 2012 at 12:57

    Fina :) liker den jakken så godt og!

  5. Julie said, on 13. mai 2012 at 09:50

    Kjempe fint antrekk, og bluse! Men må si meg enig i at jeg syns myeee fra acne er overpriset og oppskrytt.

  6. Cupcakes og champagne said, on 15. mai 2012 at 21:08

    Så deilig å endelig få klørne i den da :)

  7. Taraha said, on 18. mai 2012 at 12:26

    Hei, jeg bare lurte på om det er lett å bli kjent med andre når man bor på Bjølsen? Er det mye gøy som skjer der? Skal bo der til høsten! Hilsen Tara :)

    • karolinenatalia said, on 31. mai 2012 at 20:10

      Det kommer nok ann på hvordan du skal bo (hybel med felleskjøkken, dublett eller leilighet) og hva slags mennesker du bor med. Jeg bodde på hybel med felleskjøkken og ble jo kjent med de jeg bodde med, hvertfall noen av de, men vi holder ikke kontakten nå.

  8. anesunde said, on 9. juni 2012 at 20:14

    Elsker bilde nr. 1! Du er den eneste jeg har sett som har stylet den blusen på en fin og casual måte. Nå fikk jeg lyst til å starte ebay-jakten selv også… :)


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 25 andre følgere

